Integracja różnych systemów transportu zbiorowego poprzez rozbudowę węzłów przesiadkowych w województwie łódzkim

UE
Europejskie Fundusze Program Regionalny
Ostrów Wielkopolski
Unia Europejska Europejskie Fundusze Strukturalne i Inwestycyjne

Jak to działa?

1. Dołącz

W celu rozpoczęcia korzystania z Systemu Rowerowe Łódzkie konieczne jest dokonanie rejestracji oraz wniesienie opłaty inicjalnej. Rejestracji można dokonać za pośrednictwem strony www.rowerowelodzkie.pl, dzwoniąc na Infolinię lub za
pomocą aplikacji mobilnej Rowerowe Łódzkie. Po rejestracji, SMS-em na wskazany numer telefonu oraz w wiadomości wysłanej na adres e-mail otrzymasz PIN, niezbędny do korzystania z Systemu Rowerowe Łódzkie. Pamiętaj również o potwierdzeniu
rejestracji klikając w link aktywacyjny, który otrzymasz mailem.

2. Wypożycz

Wypożyczenie roweru możliwe jest poprzez: aplikację mobilną Rowerowe Łódzkie, przyłożenie sparowanej karty dotykowej RFID lub kontakt z Infolinią. Za pomocą aplikacji mobilnej: Zeskanuj kod QR na rowerze lub wpisz numer roweru i wybierz
WYPOŻYCZ ROWER. Za pomocą karty RFID – wystarczy przyłożyć kartę do czytnika i gotowe.

3. Zwróć rower

Zwrot roweru następuje poprzez zapięcie Blokady O-lock.

Czy mogę identyfikować się kartą zbliżeniową zamiast numeru telefonu i PIN-u?

Dla uproszczenia i ułatwienia procesu wypożyczania rowerów, identyfikacji można dokonać za pomocą każdego urządzenia, które ma funkcję bezdotykowego identyfikatora. Jest to większość zbliżeniowych kart z czytnikiem RFID – np. karta miejska, Elektroniczna Legitymacja Studencka, a także większość kart płatniczych.

W celu rejestracji karty należy wypożyczyć rower za pomocą aplikacji mobilnej Rowerowe Łódzkie, a następnie przyłożyć kartę do czytnika RFID znajdującego się na tylnym błotniku każdego roweru należącego do systemu Rowerowe Łódzkie. Po dokonaniu powyższych czynności należy potwierdzić przypisanie karty w swojej aplikacji mobilnej. Pomyślne przypisanie karty zostanie potwierdzone odpowiednim komunikatem. Przy kolejnym wypożyczeniu będzie już można identyfikować się za pomocą karty, czyli wystarczy przyłożyć ją do czytnika wybranego roweru w celu jego wypożyczenia.

Jak aktywować konto?

Po dokonaniu rejestracji Użytkownik otrzymuje wiadomość SMS oraz e-mail z kodem PIN, który wraz z numerem telefonu Użytkownika są identyfikatorami w systemie. Dodatkowo Użytkownik otrzyma wiadomość e-mail wraz z linkiem aktywacyjnym, który należy kliknąć.

Kolejnym krokiem jest doładowanie swojego konta opłatą inicjalną w wysokości 20 zł. Jak tylko kwota wpłynie na konto, będzie można już wypożyczać rowery.

Jakie koszty ponoszę podczas rejestracji?

Rejestracja jest bezpłatna. W celu dokonania rejestracji należy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na stronie internetowej.

Jak się zarejestrować?

Aby korzystać z rowerów w systemie Rowerowe Łódzkie należy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na stronie internetowej oraz zaakceptować regulamin.
Na podany adres e-mail zostanie przesłana wiadomość wraz z linkiem weryfikacyjnym, potwierdzającym dane Użytkownika. Po kliknięciu w link i wniesieniu opłaty inicjalnej w wysokości 20 zł, konto zostanie aktywowane.
Rejestracji można dokonać również za pomocą aplikacji mobilnej Rowerowe Łódzkie oraz kontaktując się z Centrum Kontaktu czynnym całą dobę.

Czy środki zgromadzone na koncie podlegają zwrotowi?

Zwrot środków zgromadzonych na koncie możliwy jest w przypadku złożenia dyspozycji rozwiązania umowy z Operatorem. Taką dyspozycję należy przesłać korzystając z formularza kontaktowego, przesyłając listownie na adres biura lub składając osobiście w siedzibie firmy.

Co będzie, jeśli koszt użytkowania przekroczy dostępne saldo?

W przypadku, gdy naliczone opłaty za jazdę przekraczają posiadane środki, konto Użytkownika będzie nieaktywne do czasu uregulowania płatności. Należy w terminie do 7 dni uzupełnić konto do co najmniej 0 zł. Warto pamiętać, że wypożyczenie roweru jest możliwe, gdy saldo konta wynosi conajmniej10 zł. W przypadku posiadania podpiętej karty kredytowej do konta, środki za wynajem pobierane są automatycznie, a aktywność konta nie ulega zmianie.

Jaka jest minimalna kwota pozwalająca na wypożyczenie roweru?

Wypożyczenie roweru jest możliwe wyłącznie wtedy, gdy Użytkownik posiada na koncie minimum 10 zł. Jeżeli czas wypożyczenia będzie dłuższy niż 20 minut, to po zakończeniu przejazdu z konta zostanie pobrana odpowiednia opłata adekwatna do czasu wypożyczenia. Aby móc wypożyczyć kolejny rower należy uzupełnić środki do wskazanej kwoty. W przypadku posiadania podpiętej karty kredytowej do konta, środki za wynajem pobierane są automatycznie, a aktywność konta nie ulega zmianie.

Jak doładować konto kartą z możliwością obciążenia (np. karty kredytowej)?

Podpięcia karty kredytowej do konta można dokonać po zalogowaniu się do swojego profilu na portalu www.rowerowelodzkie.pl w zakładce „Doładuj konto” lub podczas kontaktu z całodobowym Centrum Kontaktu.

Jeśli ten sposób płatności został wybrany podczas rejestracji z konta Użytkownika w pierwszej kolejności zostanie pobrana opłata inicjalna. Opłata ta jest formą wpisowego do systemu, a jednocześnie stanowi pierwszą wpłatę na poczet kwoty doładowania. Po podpięciu karty do konta, opłata za wypożyczenie trwające więcej niż 20 minut pobierana będzie automatycznie po zakończeniu przejazdu.

Jak doładować konto?

Po zalogowaniu się do swojego profilu na portalu www.rowerowelodzkie.pl w zakładce „Doładuj konto” należy wybrać jedną z metod płatności: blik, karta płatnicza lub przelew internetowy. Do zarejestrowanego konta można również podpiąć kartę kredytową, dzięki której opłata za przejazdy rowerowe będzie pobierana automatycznie

UWAGA: W przypadku wybrania metody płatności za pomocą przelewu, zostaje wygenerowany indywidualny tytuł transakcji i jest on bardzo ważny w celu poprawnego zaksięgowania wpłaty.

Ile kosztuje korzystanie z rowerów w systemie Rowerowe Łódzkie?

Wypożyczenie każdego roweru do 20 minut jest bezpłatne. Od 21 do 60 min to koszt 1 zł. Druga godzina to 3 zł. Trzecia i każda następna godzina to dodatkowo 5 zł. Warto zaznaczyć, że opłaty za poszczególne godziny są sumowane i pobierane po zakończeniu wypożyczenia. Liczy się każda rozpoczęta godzina. Na przykład, jeżeli wypożyczenie trwało 2,5 godziny to opłatę za przejazd należy zsumować następująco: 1 zł + 3 zł + 5 zł = 9 zł.

Jaki jest obszar użytkowania systemu Rowerowe Łódzkie?

Z jednośladów systemu Rowerowe Łódzkie można korzystać w strefie użytkowania, tj. w granicach administracyjnych następujących miast: Koluszek, Kutna, Łaska, Łowicza, Łodzi, Pabianic, Sieradza, Skierniewic, Zduńskiej Woli oraz Zgierza.

W trakcie trwania wypożyczenia Użytkownik może wyjechać poza granicę strefy użytkowania, jednak jest zobowiązany powrócić do niej przed zakończeniem wypożyczenia.

Mapa granic Systemu Wypożyczalni Rowerowe Łódzkie jest dostępna na stronie www.rowerowelodzkie.pl

Zwróciłem rower, jednak dostałem SMS o trwającym wypożyczeniu. Co mam zrobić?

Jeżeli Użytkownik otrzymuje wiadomość SMS z informacją o nadal trwającym wypożyczeniu, mimo że rower został poprawnie zwrócony, należy skontaktować się z całodobowym Centrum Kontaktu. W przypadku, gdy opłata za wypożyczenie została naliczona nieprawidłowo, można zwrócić się o korektę naliczeń za pośrednictwem formularza kontaktowego . Odpowiedź zostanie udzielona w terminie maksymalnie 14 dni.

Przerwa w trakcie jazdy jest wliczana do czasu wynajmu.

Co mogę zrobić, jeśli nie uda mi się zwrócić roweru?

W przypadku trudności ze zwrotem roweru w systemie Rowerowe Łódzkie należy skontaktować się z całodobowym Centrum Kontaktu. Konsultant pomoże dokonać zwrotu roweru w systemie oraz ustali przyczyny nieudanego zwrotu.

Skąd mam wiedzieć, że zwrot nastąpił prawidłowo?

Dla pewności rekomendujemy sprawdzenie swojego stanu konta za pomocą aplikacji mobilnej Rowerowe Łódzkie lub logując się na swoje konto na portalu www.rowerowelodzkie.pl. Potwierdzenie zwrotu roweru w systemie można również uzyskać kontaktując się z całodobowym Centrum Kontaktu.

Czy można pozostawić rower poza stacją?

Zwrot roweru w systemie Rowerowe Łódzkie możliwy jest również poza stacją systemu, jednak wyłącznie w obszarze funkcjonowania systemu Rowerowe Łódzkie z zastrzeżeniem miejsc trudnodostępnych, takich jak osiedla zamknięte czy prywatne posesje.

UWAGA: W przypadku wypożyczenia roweru ze stacji Rowerowe Łódzkie i zwrócenia go poza stacją systemu, naliczona jest dodatkowa opłata w wysokości 5 zł. Ta sama kwota zostanie każdorazowo pobrana, gdy Użytkownik  zwróci rower poza stacją Rowerowe Łódzkie.

Jak zwrócić rower?

Rower należy zwrócić na jednej ze stacji systemu Rowerowe Łódzkie zamykając ręcznie blokadę o-lock. Blokada o-lock to mechanizm zabezpieczający rower w postaci zintegrowanej z ramą klamry „O”. Blokada musi zostać zamknięta, aby zakończyć wypożyczenie roweru.

Informacja o lokalizacji stacji Rowerowe Łódzkie jest dostępna na stronie internetowej www.rowerowelodzkie.pl w zakładce „Mapa stacji” oraz w aplikacji mobilnej Rowerowe Łódzkie.

Zwrot roweru w systemie Rowerowe Łódzkie możliwy jest również poza stacją systemu, jednak wyłącznie w obszarze funkcjonowania systemu Rowerowe Łódzkie, z zastrzeżeniem miejsc trudnodostępnych, takich jak osiedla zamknięte czy prywatne posesje.

Podczas dokonywania zwrotu rower należy unieruchomić w taki sposób, aby stał on stabilnie na kołach oparty na nóżce. Warto wspomnieć, że jednoślad należy zaparkować zgodnie z przepisami, nie utrudniając ruchu rowerowego, drogowego ani pieszego.

UWAGA: W przypadku wypożyczenia roweru ze stacji Rowerowe Łódzkie i zwrócenia go poza stacją systemu, naliczona jest dodatkowa opłata w wysokości 5 zł. Ta sama kwota zostanie każdorazowo pobrana, gdy Użytkownik zwróci rower poza stacją Rowerowe Łódzkie.

Co mogę zrobić, jeśli nie uda mi się wypożyczyć roweru?

W przypadku trudności z wypożyczeniem roweru w systemie Rowerowe Łódzkie należy skontaktować się z Centrum Kontaktu czynnym całą dobę. Konsultant pomoże w wypożyczeniu roweru oraz ustali przyczyny nieudanej próby wypożyczenia.

Gdzie mogę wypożyczyć rower?

Rower można wypożyczyć przede wszystkim ze stacji Rowerowe Łódzkie. Informacje o lokalizacji stacji Rowerowe Łódzkie oraz liczbie dostępnych rowerów znajdują się na stronie internetowej www.rowerowelodzkie.pl w zakładce „Mapa stacji” oraz w aplikacji mobilnej Rowerowe Łódzkie w zakładce „Znajdź rower”.

Jak długo może trwać wypożyczenie?

Wypożyczenie może trwać maksymalnie do 12 godzin. Po przekroczeniu 12 godzin naliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 200 zł. W czasie trwania wypożyczenia (po 3, 6 i 12 h) Użytkownik otrzymuje automatycznie wysyłane wiadomości przypominające o trwaniu wypożyczenia i naliczaniu opłat.

Ile rowerów mogę wypożyczyć jednocześnie?

Jedno konto pozwala na wypożyczenie jednocześnie maksymalnie 4 rowerów. Dla każdego roweru system osobno nalicza czas wypożyczenia, dlatego nie ma konieczności zwrotu wszystkich rowerów w tym samym momencie. W przypadku wypożyczeń niestandardowych tj. wynajmy grupowe, prosimy o kontakt pod adresem e-mailowym: grupowe@nextbike.pl.

Jak wypożyczyć rower?

Aby wypożyczyć rower wystarczy podejść do wybranego jednośladu i za pomocą aplikacji mobilnej Rowerowe Łódzkie zeskanować kod QR umieszczony z tyłu roweru lub ręcznie wprowadzić na aplikacji numer roweru. Wypożyczenie możliwe jest również poprzez przyłożenie sparowanej wcześniej karty dotykowej RFID. W przypadku braku możliwości skorzystania z wyżej wymienionych sposobów Użytkownik może skontaktować się z całodobowym Centrum Kontaktu.

Jak anulować postój?

W celu anulowania postoju wystarczy zalogować się do aplikacji mobilnej Rowerowe Łódzkie, a następnie wybrać opcję „Wznów” – opcja ta umożliwia kontynuowanie wypożyczenia.
Warto pamiętać, że przerwa w trakcie jazdy jest wliczana do czasu wynajmu.

Czy mogę zrobić przerwę w przejażdżce i zostawić rower na kilka minut?

Tak. Użytkownik może zaparkować rower bez dokonywania jego zwrotu w systemie. Wystarczy skorzystać z dodatkowej zakładki „Postój” dostępnej w aplikacji mobilnej Rowerowe Łódzkie.

Pozostawiając wypożyczony rower należy pamiętać, aby unikać miejsc odosobnionych czy „ryzykownych”. Należy zapiąć blokadę o-lock oraz unieruchomić jednoślad w taki sposób, aby stał stabilnie na kołach i był oparty na nóżce. Rower należy zaparkować zgodnie z przepisami, nie utrudniając ruchu rowerowego, drogowego ani pieszego.

Wypożyczenie roweru pozostawionego w trakcie przejazdu nie jest możliwie dla osoby trzeciej. W razie podjęcia takiej próby przez osobę trzecią zostanie ona poinformowana o niedostępności roweru.

Przerwa w trakcie jazdy jest wliczana do czasu wynajmu.

Dezaktywacja a usunięcie konta — jaka jest różnica?

W przypadku rezygnacji z korzystania z systemu Rowerowe Łódzkie, należy przede wszystkim uzupełnić środki na swoim koncie do salda równego 0 zł. Wniosek o usunięcie konta należy przesłać na adres e-mail ck@rowerowelodzkie.pl lub adres:

NB Serwis Spółka z o.o.

Ul. Przasnyska 6b

01-756 Warszawa.

Dezaktywacja a usunięcie konta — jaka jest różnica?

Dezaktywacja konta nie oznacza usunięcia go w systemie, dokonać jej może samodzielnie. Aby całkowicie usunąć konto z systemu, należy przesłać dyspozycję wypowiedzenia umowy poprzez formularz kontaktowy, listownie lub składając ją osobiście w siedzibie firmy.

Nie mam adresu e-mail, jak mogę skorzystać z rowerów?

Adres e-mail jest niezbędny do rejestracji konta, ponieważ wszelkie zmiany w regulaminie oraz istotne informacje zostają przesyłane drogą elektroniczną. Możesz poprosić znajomą osobę o pomoc w założeniu e-maila – trwa to tyle samo co rejestracja w naszym systemie.

Czy mam obowiązek informować o zmianie danych?

Tak, w przypadku zmiany danych osobowych, Użytkownik zobowiązany jest do poinformowania operatora. W celu zmiany imienia i/lub nazwiska, należy przesłać oświadczenie drogą e-mailową, pocztą na adres operatora lub złożyć je osobiście w siedzibie firmy. Pozostałe dane, takie jak dane adresowe, należy zaktualizować logując się na portalu www.rowerowelodzkie.pl lub w aplikacji mobilnej Rowerowe Łódzkie. Przypominamy, że w przypadku zmian dokonywanych na koncie należy potwierdzić pozostałe dane osobowe.

Chcę zmienić adres korespondencyjny i/lub e-mail. W jaki sposób mogę zmodyfikować dane?

Dane adresowe należy zmienić po zalogowaniu się na portalu www.rowerowelodzkie.pl, aplikacji mobilnej Rowerowe Łódzkie, przesyłając oświadczenie drogą e-mailową, pocztą na adres operatora lub poprzez kontakt z Centrum Kontaktu. Przypominamy, że w przypadku zmiany danych dokonywanych na koncie należy potwierdzić pozostałe dane osobowe.

Mam nowy numer telefonu. W jaki sposób mogę go zmienić na koncie?

Zmiany numeru telefonu można dokonać logując się na swoim profilu na stronie www.rowerowelodzkie.pl w zakładce „Ustawienia użytkownika”.

Użytkownik może przekazać dyspozycję modyfikacji do operatora, przesyłając oświadczenie drogą e-mailową, pocztą na adres operatora, składając je osobiście w siedzibie firmy lub poprzez kontakt z Centrum Kontaktu. Przypominamy, że w przypadku zmiany danych dokonywanych na koncie należy potwierdzić pozostałe dane osobowe.

Jak wygenerować nowy kod PIN do konta?

W celu wygenerowania nowego kodu PIN do konta należy wejść na stronę www.rowerowelodzkie.pl. Następnie przed zalogowaniem wybrać opcję „Zapomniałem PIN”. Na numer telefonu przypisany do konta Użytkownika zostanie przesłany nowy kod.

W przypadku korzystania z aplikacji mobilnej Rowerowe Łódzkie przed zalogowaniem się wystarczy wybrać opcję „Zapomniałeś numeru PIN?”. Na wprowadzony numer telefonu zarejestrowany w systemie zostanie przesłany SMS z nowym kodem do logowania. Nowy PIN można również wygenerować kontaktując się z całodobowym Centrum Kontaktu. Aby dokonać zmiany kodu PIN na inny niż wygenerowany przez system, należy po zalogowaniu się na stronie www.rowerowelodzkie.pl wybrać zakładkę „Hasło”.

Czy mogę zarejestrować dwa konta na ten sam numer telefonu w systemie Rowerowe Łódzkie?

W systemie wypożyczalni Rowerowe Łódzkie jeden Użytkownik może posiadać tylko jedno konto.

W jaki sposób mogę zarejestrować konto i korzystać z roweru miejskiego, jeśli nie mam ukończonych 18 lat?

Z wypożyczalni rowerów miejskich mogą skorzystać osoby małoletnie na podstawie upoważnienia przesłanego przez pełnoletniego Użytkownika (rodzica lub opiekuna prawnego).

Zgodę rodzicielską należy dostarczyć drogą e-mailową, pocztą na adres operatora lub złożyć osobiście w siedzibie firmy.

Dlaczego mam nieaktywne konto?

Istnieje kilka powodów nieaktywności konta. Warto pamiętać, że konto jest aktywne jedynie w momencie, gdy jego saldo wynosi minimum 10 zł lub do konta została podpiętą karta kredytowa. Dodatkowo należy upewnić się, czy został dokończony proces rejestracyjny tj. uzupełnione wszystkie wymagane dane na koncie oraz został kliknięty link aktywacyjny przesłany drogą e-mailową. Konto może również nie być aktywne w przypadku blokady, wynikającej z postępowania niezgodnego z regulaminem, np. rower był wykorzystywany niezgodnie z jego przeznaczeniem, został pozostawiony niezabezpieczony. W celu ustalenia przyczyn nieaktywności można skontaktować się z całodobowym Centrum Kontaktu lub wysłać zapytanie korzystając z formularza kontaktowego.

Co to jest blokada O-LOCK?

Blokada o-lock jest to mechanizm zabezpieczający rower w postaci zintegrowanej z ramą klamry „O”. Blokada o-lock zamontowana jest na tylnym kole i stanowi element wyposażenia każdego roweru w systemie Rowerowe Łódzkie. Bez jej zamknięcia niemożliwe jest zakończenie wypożyczenia. Warto pamiętać, że blokada o-lock w czasie jazdy pozostaje otwarta.

Czy do roweru standardowego mogę samodzielnie zamocować fotelik dziecięcy?

Rowery standardowe nie są przystosowane do montowania fotelika dziecięcego, ani do przewożenia pasażerów.

Miałem wypadek na rowerze miejskim. Jakie kroki powinienem podjąć?

W przypadku, gdy podczas wypożyczenia roweru dojdzie do wypadku czy kolizji Użytkownik jest zobowiązany do spisania oświadczenia lub wezwania na miejsce zdarzenia Policji. Ponadto, w przypadku wystąpienia opisanego zdarzenia Użytkownik zobligowany jest do poinformowania o zajściu działające całą dobę Centrum Kontaktu w czasie maksymalnie do 24 godzin od momentu zdarzenia.

Znalazłem porzucony rower. Co mam zrobić?

Prosimy zwrócić uwagę na to, że w systemie Rowerowe Łódzkie rowery mogą znajdować się również poza stacjami. Jeśli tylne koło roweru jest unieruchomione blokadą o-lock a rower znajduje się w strefie użytkowania nie wymaga to dalszej interwencji. W przypadku, jeżeli rower nie jest odpowiednio zabezpieczony będziemy wdzięczni za przekazanie informacji zawierającej numer roweru oraz jego dokładną lokalizację poprzez kontakt z dedykowaną Infolinią.

Rower ma usterkę – co mogę zrobić?

Będziemy wdzięczni za przekazanie informacji zawierającej numer roweru wraz z opisem usterki poprzez aplikację mobilną Rowerowe Łódzkie, formularz kontaktowy na stronie internetowej lub kontakt z całodobowym Centrum Kontaktu. Działający całą dobę serwis usunie usterki tak szybko jak to możliwe, a zgłoszenia od Użytkowników pozwolą na jeszcze szybszą interwencję.

Czy posiadając aplikację inna niż Rowerowe Łódzkie mogę wypożyczać rowery w tym systemie?

Do korzystania z systemu Rowerowe Łódzkie jest dedykowana tylko aplikacja Rowerowe Łódzkie.

W jakich miastach działa aplikacja Rowerowe Łódzkie?

Aplikacja Rowerowe Łódzkie jest aplikacją dedykowaną dla wypożyczalni Rowerowe Łódzkie czyli pozwala na korzystanie z rowerów miejskich w miejscowościach należących do tego systemu, tj. w granicach administracyjnych następujących miast: Koluszek, Kutna, Łaska, Łowicza, Łodzi, Pabianic, Sieradza, Skierniewic, Zduńskiej Woli oraz Zgierza.

Czy jeśli jestem zarejestrowany w systemie Łódzki Rower Publiczny, mogę korzystać z rowerów w systemie Rowerowe Łódzkie?

Systemy Łódzki Rower Publiczny i Rowerowe Łódzkie są to dwa odrębne systemy. Oznacza to, że do korzystania z nich potrzebne założenie oddzielnych kont a korzystanie z rowerów odbywa się na różnych zasadach.

System Rowerowe Łódzkie a Łódzki Rower Publiczny – czym się różnią?

Systemy Łódzki Rower Publiczny i Rowerowe Łódzkie są to dwa odrębne systemy. Oznacza to, że do korzystania z nich potrzebne założenie oddzielnych kont a korzystanie z rowerów odbywa się na różnych zasadach.

System Rowerowe Łódzkie pozwala na zwrot roweru poza stacją a w Łódzkim Rowerze Publicznym zwrot roweru powinien zostać dokonany na stacji tego systemu. Różnica ta wynika z odmiennej budowy roweru.

W systemie Rowerowe Łódzkie rower zawiera blokadę o-lock, która pozwala na zwrot roweru po jej zamknięciu. Natomiast w systemie Łódzki Rower Publiczny zwrot roweru odbywa się poprzez wprowadzenie roweru do elektrozamka lub zabezpieczenie go linką z zamkiem szyfrowym na stacji.

Stacje Rowerowe Łódzkie są oznakowane zielonymi słupkami informacyjnymi. W Łódzkim Rowerze Publicznym na stacjach znajdują się terminale z wyświetlaczem elektronicznym, umożliwiające zarządzanie wypożyczeniami.

Więcej informacji na temat systemu:

Rowerowe Łódzkie znajduje się na stronie www.rowerowelodzkie.pl.
Łódzki Rower Publiczny znajduje się na stronie www.lodzkirowerpubliczny.pl.

Skontaktuj się z nami

Infolinia: +48 42 214 40 00

Czynne całodobowo, koszt zgodny z taryfami operatorów

Reklamacje i zapytania:
ck@rowerowelodzkie.pl

nextbike